ЧЗВ

Въпроси и отговори за пълния ремонт

Тук ще откриете често задаваните въпроси и съответните отговори.

    Възлагане

    Как да възложа ремонт?
    Можете да се обадите директно в нашия оторизиран сервиз: 02 9586683, 0886 466 686, 0887 097 116. Нашите сервизни специалисти с удоволствие ще Ви бъдат от полза за Вашия ремонт.

    При ремонтна поръчка на гаранционна машина ние безплатно взимаме машината от място по Ваше желание.

    За всички резервни части вложени при ремонт на Вашата машина получавате шест месечна гаранция.

    Ние ще проверим статуса на гаранцията на Вашата машина  Ако тя е все още е в гаранционен срок и е регистриран за гаранция all-inclusive, ремонтът за Вас ще е безплатен.

    При ремонт използваме само оригинални резервни части.

    Преди машината да Ви бъде изпратен обратно, ние ще го калибрираме и ще извършим фината настройка.

    Машината ще бъде проверена за електробезопасност.

    Времетраене на процеса

    Колко дълго ще пътува моят инструмент?
    От взимането до обратната доставка времето е до 5 работни дни. 

    Ще получа ли в случай на ремонт наемна машина от Festool?
    Не, Festool не предлага наемни машини в случай на ремонт.
    Някои Festool специализирани търговци при нужда могат да Ви предложат наемни машини.
    Ето защо попитайте Вашия специализиран търговец дали не може да Ви помогне.

    Кога ще пристигне куриерът? Мога ли да уговоря дата?

    Официалният сервизен партньор за гаранционни и извънгаранционни ремонти на Festool за България от 1 юни 2020 г. е FESTOOL CZ s.r.o. (Чехия, гр. Чешка Липа ). Ако Вашата Festool машина се нуждае от ремонт, моля, занесете я на най-близкия партньор на Festool (кликнете тук, за да видите оторизираните търговци в България). Всички наши търговци са в контакт с новия сервизен партньор в Чешка липа и ще изпратят Вашата машина до сервиза. Ако имате въпроси, моля, свържете се с нашите Festool търговски представители в България: г-жа Дочка Веселинова (+359 888 574208; dochka.veselinova@festool.bg) или г-н Петър Янков (+359 888989917; petar.yankov@festool.bg)


    Ще ни намерите от понеделник до петък от  9.00 до 17.30 ч.

    Разходи

    Колко ще ми струва изпращането за ремонт?
    Изпращането на машини в гаранционен срок за Вас винаги е безплатно. Само при обратния транспорт могат да възникнат разноски.
    За машини в гаранционен срок транспортът в двете посоки е безплатен за Вас.

    Колко ще ми струва ремонтът?
    Ако Вашият инструмент е регистриран за гаранцията all-inclusive, то ремонтът по време на гаранционния срок за Вас е безплатен.
    Във всички други случаи ще калкулация за предварителна оценка на разходите.
    За да можем да изготвим тази оценка възможно най-точно, ние трябва да разглобим инструмента докато не установим всички дефекти. При това от само себе си се разбира, че ще процедираме с максимално внимание и ще демонтираме инструмента само доколкото това непременно е необходимо. Така предотвратяваме ненужните допълнителни разходи при ремонта.

    Колко струва предварителната оценка на разходите?
    Изготвянето на предварителната оценка на разходите за Вас винаги е безплатно.

    Какви възможности имам при изготвянето на предварителна оценка на разходите?
    Можете да възложите ремонт на инструмента при посочените условия.
    Ако се откажете от ремонта ние ще Ви изпратим машината събрана, но неработеща.

    Включени ли са липсващите части по инструмента в предварителната оценка на разходите?
    Частите, които са важни за функционирането и безопасността, са вградени и включени. Ако ни изпратите напр. циркуляр без подвижен предпазител, ние трябва да монтираме такъв за наша и за Ваша защита и ще включим това в предварителната оценка на разходите.

    Ремонтира се само това, което е дефектно. Съответно разходите се адаптират към действителните усилия за труд и разход за материал. 

     

    Опаковане и изпращане

    Защо трябва при ремонти на акумулаторни инструменти и акумулаторни батерии да посочвам капацитета на акумулатора?
    Литиево-йонните акумулаторни батерии като цяло се категоризират като опасен продукт. Специални предписания важат при стойности над 100 Wh. При Festool това касае акумулаторните батерии с капацитет от 6,2 амперчаса (Ач) и повече.
    За да се гарантира сигурният транспорт, ние трябва да знаем следните подробности:

    • Точният брой
    • Обозначението на артикула с номера на частта, които са от задната страна на акумулаторната батерия
    • Акумулаторният капацитет, който също е от задната страна на акумулаторната батерия

    Ако Вашата пратка съдържа опасен продукт, ние ще Ви предоставим възможност да изтеглите съответния стикер за обозначение.

    Възможно ли е да се посочи друг адрес за взимане или доставка?
    Да, алтернативен адрес за взимане или доставка може да се посочи при възлагането на ремонт на оторизирания сервиз.

    Как трябва да опаковам дефектните инструменти?
    Ако Вашият инструмент се намира в SYSTAINER, то той не трябва да се опакова допълнително.
    Инструментите без систейнер трябва да се опаковат сигурно и устойчиво в кашон.
    За големи машини (напр. циркуляри за челно рязане или Planex Easy) можем да Ви предоставим транспортна кутия -  за целта, моля, обръщайте се към оторизирания сервиз: 

    Официалният сервизен партньор за гаранционни и извънгаранционни ремонти на Festool за България от 1 юни 2020 г. е FESTOOL CZ s.r.o. (Чехия, гр. Чешка Липа ). Ако Вашата Festool машина се нуждае от ремонт, моля, занесете я на най-близкия партньор на Festool (кликнете тук, за да видите оторизираните търговци в България). Всички наши търговци са в контакт с новия сервизен партньор в Чешка липа и ще изпратят Вашата машина до сервиза. Ако имате въпроси, моля, свържете се с нашите Festool търговски представители в България: г-жа Дочка Веселинова (+359 888 574208; dochka.veselinova@festool.bg) или г-н Петър Янков (+359 888989917; petar.yankov@festool.bg)

     
    Ще ни намерите от понеделник до петък от  9.00 до 17.30 ч.
    Моля, освен това имайте предвид специалните разпоредби за опаковка при изпращането на опасни продукти.

    Защо моята машина пристига неработеща
    За да можем да изготвим предварителна оценка на разходите възможно най-точно, ние трябва да разглобим инструмента докато не установим всички дефекти.
    След получаването на предварителната оценка на разходите сте решили да не се извършва ремонт и ни възлагате да Ви изпратим обратно дефектния инструмент.
    Ако е налице опасност за сигурността, ние поради законовите разпоредби (професионални директиви DGVU предписание 3+4 и предписания на VDE/ÖVE) сме задължени да не връщаме инструмента в готово за работа състояние, за да не могат да възникнат за Вас като клиент и потребител щети. 
    Ако поискате Вашия дефектен инструмент монтиран и неотремонтиран, ние ще Ви върнем машината сглобена, но неработеща, за да не могат да възникнат щети за Вас като клиент и потребител..

    Възлагане в чужбина

    Къде могат да възложа ремонт на моя инструмент, ако съм в чужбина?

    Разбира се, можете да възложите директно в съответната страна ремонта на Вашия инструмент, ако там има ремонтен сервиз на Festool. Изберете за повече информация съответната страна на адрес www.festool.com/service

    Какви гаранционни искове имам, ако съм купил и регистрирал инструмент в България и сега се намирам в чужбина?

    Моля, обърнете се в такъв случай към търговските представители или оторизирания сервиз на Festool на: 

    Телефон: 0888 574 208; 0888 989 917
    Имейл:office@festool.bg

    От понеделник до петък от 9:00 до 17:30ч.